pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

bicikli, új emberek, 1st meeting, nátha... the da vinci code

2007.08.30. 21:21 dojcii

Szóval tegnap megvettem az új bringát!!! Csudiszép és nagyon jól megy. :)))

 Majd persze csinálok saját fotót is :)

Munkába, mivel dombnak fel, 10 perc, haza alig 5... 1 tekeréssel :) Zsír. Na nem mondom, picit még ilyesztő, h a másikoldalon vezetnek. Alaposan észnél kell lenni, h akkor most mi is van :) Pl tök sok a körforgalom és ők balra mennek bele. Na kösz. :)

 

 

 

Szóval jött egy új shiftleader Moszkvából. Minden hónapban jön egy, nem tudom milyen különös oknál fogva pont Oroszországból... Mind1. Az előző nem volt annyira jó, főleg mert az angolja nem volt 100-as, de azért el kell ismerni ügyes volt és tanultam tőle ezt-azt. Az új lány - Olga - már 15 éve Marriottnál dolgozik, nagyon jó az angolja és húú nagyon tud :) Örülök neki, mert így van legalább training. Igaz munka közben tanulom meg a dolgokat, de jó nézni, ahogy dolgozik és szerencsére az a típus, aki szereti a kérdéseket.

Meg jött egy srác Németországból, de ő nem volt hosszúéletű. Pedig nem kezdő volt. Állítólag ma összeveszett egy vendéggel, aztán berohant a hr-es irodájába és letett egy halom pénzt az asztalára - mondván, h nincs bankkártyája... jéé, vannak még ilyen emberek a földön? :) - és kérte, h azonnal foglaljanak neki egy repjegyet másnap reggelre. Na ez elég ködös. Ma a főnököm is off volt, szóval őt is csak telefonon hívták, szóval majd lehet, h holnap többet tudok. Fura. Pedig normálisnak tűnt a gyerek :)

Tegnap volt az első departmental meetingünk. Kb másfél óra volt és nagyon tetszett. Beszéltünk az új emberekről, akik még jönni fognak, meghogy ki mikor akar szabit, miket tegyünk h rendezettebb legyen a back office, aztán a többi az ún. auditorról szólt. Ez egy belső ellenőr, akit a Marriott kér fel, h ellenőrizze, h minden oké e a szállodában (nem = mystery shopping). Persze mi nem tudhatjuk, h ő ki, tehát ismeretlen marad, de azért vannak módszereik, h előre tudjuk ki lesz az ;)  Kaptunk egy vaskos kis jegyzetet, h mit is néz meg. Majd jól kiolvasom :)

Nahát és tegnap hamarabb hazajöhettem 3 órával, mert már éreztem, h nem vagyok túl jól, aztán késő estére elég rendesen kijött rajtam a nátha. Reméltem, h ma reggelre jobb lesz, de sajni nem, szóval betelefonáltam és mondták, ok, maradj otthon. Egész nap döglöttem az ágyamban, literszámra ittam a teát és Dan Brown Da Vinci kódját olvasom (otthon már olvastam magyarul)... Az itteni könyvtárból vettem ki, illusztrált verzió. Gyönyörű és nagyon élvezetes így olvasni.

Ez itt a reklám helye: http://www.alexandra.hu/scripts/cgi/webshop.cgi/GetBook?ID=D264118F42E0E58DFBE605961ACFE5B52BC0FCCE34D88D328882AA63193EF07511DF6D296F926269B9FC97&UserID=&SessionID=69005DB0E354F85D804157F05CA812BE4B07D6ECC5CE&Page=1&SrcWord=da%20vinci&SrcField=sfMegNev&CategoryID=BDN&BookID=185430&GotoBook=True&CBCategory=&CBStock=Checked&LastDays=7

Érdemes így is elolvasni. Igazi szellemi felfrissülés.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr21153303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agnes 2007.08.30. 21:59:41

Drága volt a bringa?
Haza is hozod majd?
Visszafele már nem 6 kilót fizettetnek majd ki veled, hanem 106-ot :-)

dojcii 2007.08.30. 22:10:03

Forintban drága volt, ahhoz képest itt mennyit keresek nem.
Szeretném majd hazavinni, ha lesz aki kijöjjön értem kocsival :) Nem én vagyok ám az egyetlen, aki így megy haza a szállodából miután lejárt a szerződése... ;)
süti beállítások módosítása