pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

tudok magyarázattal szolgálni ;)

2008.03.06. 22:32 dojcii

Ismét jelentkezem, remélem újra rendszerességgel. A szándék megvan :D

Nem akarok nagyon magyarázkodásokba bocsátkozni, hogy miért nem írtam mostanság, de maradjunk annyiban, hogy valószínűleg nem mindenkinek tetszett volna amiket írok, szóval nem akartam senkinek a lelkébe gázolni. Most sem akarok, de fogok írni egy s mást, aki nem akarja nem fogja olvasni.

Jó sok mindenre jöttem rá az elmúlt hetekben. Elsősorban, hogy mivel akarok igazán foglalkozni. Nagyon bízom benne, hogy ez nem csak valami fellángolás, de nem hiszem, mert elég jól belevetettem magam a témába, kutatok, nyomtatok, olvasok, olvasok és olvasok, tervezgetek. Nem akarok semmit elkiabálni. Nem hotel vonatkozású, hanem nagyon is turizmus :D

Az elmúlt több, mint fél év elég volt arra, hogy rájöjjek a szállodai munka nem nekem való. Elsősorban nem egy jól fizetett állás és a rota... Sosem tudsz tervezni. Vagy jó előre kell kérni... Másrészről meg túl sok volt a nyavajgós vendégből. Tudják, hogy ez egy luxus szálloda és mindent megtehetnek, mindenért panaszkodhatnak, mert a végén úgyis csak kedvezményt kapnak vagy ingyen vacsit netalántán ingyen szállást. Döbbenet, hogy mennyi pénzt pazarolnak erre. Asszem most érkeztem el arra a pontra, hogy belefáradtam ezekbe az emberekbe. Főleg egy ilyen nap után, mint a mai, amikor 2 óra alatt - 3an dolgoztunk a desken - 140 out 100 in. Kicsit durva volt...

- Monin'. Checkin' in or out???!!
Már többre nem is futja...

ÁÁÁ
És ez csak ilyen lesz az elkövetkező hónapokban. Különösen májustól. Wedding guests... Hmmm a legfinomabbikja, a legproblémásabb, mindig early c/i-nt akar, fel van háborodva, hogy reggel 9kor nem tudja az egész pereputty a szobáját megkapni. Nem fogja fel, hogy c/o time 12.00 és 9kor még az előző vendég nagyban szunyál vagy reggelizik... Nem érti meg, ha garantáltan szobát akar 9kor akkor már előző éjszakát is ki kell fizetni és akkor no  problémo... És ez megy majd minden hétvégén.

Szerencsére a corporate vendégekkel egyszerűbb. Ők nem annyira követelőzőek. Megjönnek kora reggel, regisztrálnak, mennek a kis míting rúmjukba aztán később felveszik a kulcskártyát.

Hát nem eccerű ez a munka az biztos. Én nem látok benne túl sok kreativitást. Hacsak nem vagy már a megfelelő szinten, a menedzsmentben. De a feljutás nem mindig eccerű. Nos nekem ehhez nincs türelmem és különbenis vár Bp és rengeteg megvalósítandó, kreatív project. De ezek egyelőre titkosak, szóval nem árulhatok el semmit ;)

Mint már sokan tudjátok megyek haza márc 29 és ápr 7 között, szóval aki akar talizni küldjön e-mailt és összehozunk valamit. Természetesen a "családnak" nem kell sorban állni :)

Az utóbbi napokban összekaptam magam és az elhanyagolt tanulást, olvasást újrakezdtem, hiszen mégiscsak van elég szabadidőm. Táncórára is mentem, de aztán lehet, h ezt lecserélem aerobic-ra, majd hétfőn meglátom, h az milyen.

Az angol srác még megvan, jól alakulnak a dolgok, jól elvagyunk, aranyos. A baj csak az h ő itt akar  élni és szegénykém mindig ezen agonizál, h hogy s mint lesz... Nyugi. Majd alakul...

Izgi-bizgi, sok-sok terv, a legtöbbről nem szeretnék itt írni, majd úgyis mesélek ha hazamentem. Egész pontosan 23 nap múlva.

Jujj az mingyárt itt van.

Fotókat nem biztos h teszek fel a házról, de haza mindenképp viszek.

Miújság otthon?
Egészben van még az ország?
Megnéztem a vasárnapi híradót és döbbenetes volt látni a viharkárokat.

Itt is nagyon fújt a szél, de nem láttam akkora rombolást, mint otthon.


----

Szószedet:
:D
rota - beosztás
c/i - check in
c/o - check out
desk - hát izé, ahol dolgozom :D
wedding guest - a túlparázós, túlfeszült esküvői vendég
early check in - korai becsekkolás, minden ami 3pm előtt van
corporate vendég - a biznisz vendég szép magyarosan. akinek általában mindent fizet a cég, szóval szinte sosem panaszkodik :D

van kérdés? :)

pusszancs

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr26369099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apád 2008.03.07. 06:44:30

Hali!

Nagyon kiváncsiak vagyunk a terveidre!
Majd elmeséled, mi meg majd frankón fogjuk fikázni. (tudod magyarisztánban már csak így megy)
Remélem terveidben nem ez az ország a célpont, hanem valahol kinn akarsz élni - mondjuk ha hazajössz erre rá fogsz jönni nagyon gyorsan.

A vihar nagy volt, de csak néhány percig tartott.

dojcii 2008.03.07. 09:13:39

Mert? Mi megy otthon ami ennyire elkeserito a partok civakodasan kivul?

apád 2008.03.07. 18:51:18


- 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre)
- 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért
- 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli nyári átlagban
- 1 napot dolgozhatsz a vízért és a csatornáért,
- 3 napot dolgozhatsz a kommunikációért, ha takarékos vagy a telefonálásban és igénytelen az internetben
- 8 napot dolgozhatsz azért, hogy eszel
- 1 napot azért hogy ne crepto papirba töröld az orrod és legyen egy szappanod, esetleg egy fogkrém is kijön belőle

Ami másfél napod megmarad azt tedd el lakásra.
Uszkve két év alatt összejön egy négyzetméterre való – ergo négy év alatt összejön egy klotyóra való.

Kommentet nem fűzök a fentiekhez.
Ledolgozom a napi nyolc órámat, becsülettel fizetem az adómat, a járulékaimat.
Ennek ellenére nem tudom kifizetni a fogsorom rendbehozatalát, mert akkor nem telik kajára.
Ha meg nincs kaja, akkor minek fogsor?


Azt tudod, hogy a papát reggel 8-ra rendelték be felülvizsgálatra és este 7-kor került sorra?
Frankó nem, hogy 11 órát ülhetett a váróban kaja nélkül?

Depis vagyok?
Nem.
Csak az a gond, hogy már az orromig ér a szar.

süti beállítások módosítása