pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

telnek, múlnak a napok

2007.11.29. 00:19 dojcii

Az utóbbi 2 hétben 6-6 műszakot csináltam egy szabadnappal a kettő között és azon is Londonba mentem egy egész napra, szóval picit kimerültem. A mai nap nagy részét alvással és olvasással töltöttem. Sok dolog történt, azt se tudom hol kezdjem...

 

Talán a legaktuálisabb a költözés probléma. Hosszasan kerestünk lakást a spanyol lánnyal (Josefa), de semmi nem jött össze. Ami jó állapotban volt az nagyon drága, az olcsó meg szar. A kettő között semmi. És ehhez adjuk még hozzá, hogy pikk-pakk elkélnek a lakások. A háznézésekre kért időpontok felét lemondták még az előtt, h megnézhettük volna a kérót, mert már foglalót tettek rájuk, a maradék 30 %-ot vagy aznap vagy pár nappal a megnézés után mondták vissza, mert szitén elkelt és mindössze 20 %-ot láttunk. Jó mi?

A múlt hét elején elmentem a HR Managerrel beszélni, hogy szeretnék innen költözni, de nem azért mert bármi bajom lenne a házzal. Igazság szerint ez a legjobb staff-ház, szóval abszolút mázlim van vele. Csakhát éppen az enyhén szólva furi menedzseremmel nem szeretnék tovább együtt lakni. Aztán mondta a HR-es, h lesz egy új staff ház a King George Road-on, de még nem készültek el vele, most festik és új padlószőnyeg lesz és még azt csinálják. Szóval mentem minden másnap érdeklődni, mert nem tudott határozott időpontot mondani. Ezen a hétfőn kezembe nyomott egy kulcsot és mondta, hogy ez a Peregrine House kulcsa és h a spanyol lánnyal fogok egy szobában lakni. Mondom oké, mikor költözzek. Asszongya, amint lehet mert sok az új staff és h a helyemre máris menne valaki. Még aznap megnéztük a lakást. Rendben volt, de a szoba kettőnknek nem éppen megfelelő méretű. Egy párnak egy franciaágyon renben lenne, de a két szóló ágy (vagy hogy mondják ezt szépen magyarul) enyhén szólva be volt zsúfolva. Még azért kedden mégegyszer visszamentem megnézni, mostmár a 3dik emberkével, aki még velünk jött volna és megint szomorúan vettem tudomásul h a szoba kicsi 2 embernek. Szóval vívódtam egy sort, h furi főnök vagy kis szoba és arra jutottam, miután beszéltem másokkal is, h maradok és keresek tovább vmit a spanyol csajszival, aki addig is beköltözik abba a staffházba. Szóval komplikált itt a staffok elhelyezése, nem is irigylem a hr-est.

Ma reggel visszavittem az új lakás kulcsát. Kértem, h hadd maradjak egy ideig, míg keresünk vmit. Hát a hr-es először nem volt túl boldog, mondván, h már jönne vki a helyemre... de aztán látta, h nem repesek az ötlettől, h egy kicsi szobába költözzek egy másik emberkével... és mondtam is neki, h legelőször mikor kértem, h hadd költözzek, akkor szó sem volt szoba megosztásról. Ő persze védekezett, h amikor hétfőn odaadta a kulcsot, akkor mondta, h meg kell osztanunk a szobát. Nah mind1 a végkifejlet igen kedvező. Maradhatok itt és amint elkészül az új lakás, akkor megnézhetem, h tetszik-e és eldönthetem mit akarok. Remélem megtartja a szavát :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr29246186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása