pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

ti is írhattok ám...

2007.09.20. 20:52 dojcii

Még mindig ugyanaz. Azért nem írtam, mert semmi KÜLÖNÖS nem történik. Mármint nagyon jól érzem magam. Nagyon kellett nekem ez a nyugis élet a pörgés és a heti 7 napos munka után. Élvezem a csöndet, a nyugalmat, a zöldet, a sok kisállatot - mókusok, nyuszik rohangásznak itt mindenfelé. Heti 40 óra munkán felül (5ször 8 óra) most nem kell többet dolgoznom, bár felajánlottam, h szívesen dolgozok 6 napot, ha kell. Teltház van a szállodában, az összes szobát mostmár napról napra kiadjuk, a rendezvénytermek fullon mennek, ezen felül jönnek golfozni is az emberkék, szóval nagy a pörgés, sok nyavajára már kisujjból kirázom a választ. De azért még mindig ki tudnak fogni rajtam alkalomadtán...

Szóval most komolyan. Aki szeretne előlépni szerkesztővé, szívesen látom, szóljon, megkapja a jogot és nem csak kommentezőként, de szerkesztőként is írhat be. Pl, h mi van veletek, mi folyik otthon - mármint néztem a tényeket online és döbbenet, siralmas, elkeserítő... Mondjuk ne erről szóljon a blogom, el tudom ezeket olvasni a neten is és a hvg is jön ide nemsokára ;) hanem írjatok, h hogy élitek meg ezeket az eseményeket.

Kajákról egyelőre nem tudok mit írni, mert nem voltam még étteremben, pubban egyszer akkor is csak ittunk. A szállodában a staff kaja... hát... elég változó. Valamikor egész jó, de általában inkább csak ehető. Ritkán csak piritósra és salira szorítkozom. Sali és kenyér és vaj mindig van (sok zöldség külön edényekben, összevágva - úgymint paprika, pari, ubi, sali, bab, kukorica, borsó stb...). Az itteni fish 'n chickin-ben okés a kaja, bár kicsit olajos nekem a krumpli és a hal is néha még úszkál az olajban. De maga a hal hús isteni finom. Csirkét tegnap ettem. Jó volt, bár otthon jobban megfűszerezik a grillcsirkét, mint itt.

Van itt alattunk egy hentes, szóval ha már megkaptam a fizut fogok tőle friss halat venni és áttérek az egészséges hal evészetre és bepótolom az elmúlt évek elmaradt halfogásait :D

Amúgy mi más itt? Hát minden! Ahogy mondom! Szerintem még az ég is kékebb egy picit és a fű is zöldebb. Na jó az nem csoda. Biztos a sok esőtől.

De istenien érzem magam! Napról napra, ahogy jobban megy a munka sokkal-sokkal jobb. És lassan alakulnak a kapcsolatok is az emberkékkel. Azért lassan, mert az a nyolc óra a rengeteg meló miatt egy szemvillantás alatt elmúlik és néha idő sincs beszélgetni. De azért ne aggódjatok, napi 33-szor legalább megkérdezik tőled, hogy hogy vagy ;)

Na mostmár egy ígéretem is van, h megmutatják nekem Londont. Majd jól szaván fogom, ha mégsem :D

Na legyetek jók és írjatok nekem!

Puszi mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr78171815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása