pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

szerdán megint voltam Londonban, kedden megint megyek :D

2007.10.27. 17:16 dojcii

Múlt vasárnap volt az egyik lengyel chef-nek a leaving party-ja a Navigátorban. A fél hotel staff ott volt, szóval jó alkalom volt ismerkedésre. Döbbenet volt látni az embereket egyenruha nélkül. Volt akit nem is ismertem fel azonnal, de másoknak is leesett az álla, mikor rájöttek kivagyok :D Szóval vicces volt. Ami még viccesebb az az, hogy itt a puboknak be kell zárniuk a törvény szerint 23.00-kor és aztán megáll az élet. Csak akkor maradhat egy hely nyitva, ha ételt is szolgál fel az ital mellé. No de élelmes Hanbury staff egy helyi még élelmesebb éttermessel kicselezi a törvényt és ivászat megy a sárga földig az ún. Spice nevű helyen... Na mind1, vicces volt :D

Szerdán voltam Londonban, hogy vegyek végre valami normális cipőt. Pár bolt után azonban rá kellett jönnöm, hogy angol cipő és normális cipő nem említhető egy lapon. Eszmélet gusztustalan cipők vannak itt. Vagy fogalmazhatunk úgy is, hogy sajátos angol stílusúak. Nemtom, de nem találtam semmit eddig :(

Viszont bementem a vision expressbe, hogy érdeklődjek kontaklencse ügyben, aztán ott ragadtam 3 órán át :D Megvizsgálták a szemem és csináltak egy külön vizsgálatot, hogy bírja-e a szemem a kontaklencsét, milyen típusú kell nekem stb. Aztán megtanították, hogy kell betenni és kivenni a lencsét. No ez picit több, mint 1 órába tellett. Baromi nehéz volt elérnem, hogy ne pislogjak és hogy eléggé nagyra nyitva tudjam tartani a szemem, hogy betegyem... A kivétel már nem volt olyan vészes, bár nem a legprofibb módon sikerült kivitelezni, de a sok szenvedés miatt a bácsi, aki tanított mondta, hogy most így is jó. A lencséket meg kellett rendelniük, de már tegnap hívtak is, hogy megvan, szóval kedden bár mozizást terveztem Stevenage-ben, inkább megyek megint Londonba, átveszem a lencsét, aztán megyek ott moziba. Megnézem a Sickot Michael Moore új filmjét az amerikai egészségügyről (http://www.sicko-themovie.com/). Aztán remélem több sikerrel járok majd cipőügyileg.

Rájöttem, hogy nagyon élvezek bemenni Londonba. Ez hiányzott az elején mostmár rájöttem. A városi élet. Ez a vidéki lét nem igazán nekem való. Mármint egy évig biztosan kibírom, meg főleg így, h London abszolút elérhető távolsában van. De azt hiszem én egyelőre városi ember maradok. Frusztrál, h nincs itt is minden nyitva este 9-ig, meg az is, h nem tudok munka után beugrani a westendbe shoppingolni :D Szóval hozzá kell ehhez szokni, de London azért kárpótol. Nagyon szép, tiszta város, imádom, h bárhova el lehet jutni metróval, nyüzsög, pezseg ...

Az is szuperjó, h Berni itt lakik, szóval szerdán is taliztunk, együtt ebédeltünk, aztán mikor végzett a munkával még elmentünk nézelődni, aztán vacsiztunk is :) és sokat dumcsiztunk.

November 14-15-én megyek az ún. World Travel Market 2007 Kiállításra. Ez olyasmi, mint az Utazás Kiállítás, csak sokkal nagyobb és változatosabb. Az Eurama is kint lesz. Vicces :D www.wtmlondon.com

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr49209946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apád 2007.10.28. 05:30:20

Hali!

Mi bajod az angol cipőkkel?
Csak a bal oldalon akarnak menni? :)
süti beállítások módosítása