pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

uhh de rég nem írtam... sorry mindenkitől :D

2007.10.17. 12:56 dojcii

Na hát így október közepét elhagyva illene írnom mi is történt az uccsó bejegyzés óta...

 

Kezdjük a legközelebbivel :)

Tegnap elmentem Stevenage-be. 50 perc busszal, a busz majndemhogy a háznál áll meg, szóval egész kényelmes eljutni oda. A busz állomás természetesen a kp-ban van, szóval egy köpésre tőle ott a főutca és a sok-sok bolt. De igazából a mozi miatt mentem oda, mert nagyon meg akartam nézni a Bourne Ultimatum-ot. És úúú de jó film. No azért nem árt, ha láttad az első két részt, mert amúgy nem olyan izgi.

Nos meglepő hogy Stevenage központjában egy csomó szocreál épület van. De hogy is van ez? Itt nem voltak komcsik vagy mi... Na lehet, h csak a művtöri tudásom hiányos egy kicsit ;) Na mindegy, ezt leszámítva egy csomócsomó jobbnál jobb bolt van és még egy magyar családot is hallottam beszélgetni. Kicsi a világ :) Vettem überjó showerproof (őőő záporálló:) kabit és nacit kb 18 fontért, szóval már downhillezhetek is a sáros úton, aztán bevágom a mosógépbe és voálá tiszta is :) Csak a bringát legyen aki letisztítja :)

A shopping utcából a mozihoz egy felüljárón lehet eljutni, nagyon igényesen van megcsinálva, szóval hogy is mondjam el... van a buszállomás, mellette egy autópálya, azzal párhuzamosan a vasút és a vasút túloldalán van az ún leisure centre, ahol van a mozi, meg bowling, meg egyebek... Szóval egy felüljáró megy át az autópálya felett, meg a vasút felett, persze csatlakozással a vasútállomáshoz, azán a felüljáró túloldalán van ez a komplexum.

Jah, nagyon kúl. Ki van rakva egy csomó tábla a városban, h ha nem akarod, h 75 fontra megbüntessenek, akkor ragaszd inkább ide a rágód :)

A mozi előtt még egy gyors kaja a mekiben (csakis azért, mert nem akartam az időt húzni a kajálással és ez volt az első gyorsétterem, amibe belebotlottam) nomeg egy 4 decis kapucsínó mmmm... és itt nincs hozzá tejszín :( Na mind1 végülis nem is kell bele, de azért szeretem... de ígyis incsifincsi volt :D

16 termes a mozi. A jegy keddenként csak 4.40, amúgy 7.20. A termek bejáratánál a csajszi asszongya, hogy hadd nézze át a táskám, h nincs-e nálam kamera, merthogy főnökségnek ez az utasítasa, mert túl sok a filmlopás... Hát mondom neki, de van nálam fényképező, de ezzel nem tudok túl sokat felvenni, asszongya, nembaj, akkor is el kell h kérje, az irodában lesz. Mondom na aztmárnem. Odaadom az elemet, de a fényképezőt nem és hozzátettem, h this is ridiculous (ez nevetséges), h fokozzam a hatást :) Na így már nem mert ellenállni és beérte az elemmel :) Egyet adtam neki oda, kettő kéne a gépemhez... Amúgy ha belegondoltok, akkor itt nagyott hibázott a kiccsaj, mert honnan tudja, h nincs még nálam 20 tartalék elem... Amúgy mindig van nálam extra 2...

A film óriási volt, a moziban viszont nem volt teljes sötétség, ami eleinte elég zavaró volt, 2 lámpa halványan égve maradt - nemtom h ez helyi szokás-e... Na mind1 viszonylag hamar megszoktam.

Aztán mozi után még egy kis kolbászolás a sétálóutcában. Aztán buszra ülés és picit több, mint 1 óra zötyögés. Odafele a 383-as busszal mentem, ami jó minőségű főúton célirányosan közlekedett, vissza már a 384-essel jöttem, no az aztán milyen úton jött... Egy busz és egy autó alig fért el az úton egymás mellett, szóval elég gyakran megállás, félrehúzódás... Ehh... na mind1... elvoltam, bambultam ki az ablakon :D

 

**********

 

Még múlthéten találkoztam egy ausztrál sráccal. A fészbúkról ismerem. Mármint ő talált meg, h itt él már 6 éve, de mostmár megy haza Au-ba, de előtte még utazik egy kicsit Eu-ban éshogy megy Mo-ra is éshogy látta, h bp-i vagyok és h mit érdemes megnézni ott. Hát visszaírtam neki,  h bp-i vagyok és tulképpen itt vagyok most Londontól egy köpésre, szóval akár találkozhatunk is. Mondtam neki, h üljön föl a vonatra és jöjjön el Ware-be, majd itt beülünk egy pubba. Hát nem is kellett neki sok, pár nap múlva jött és kb 5 órát dumáltunk. Jó sok bort megittam, kajáltunk is egy kis pubfoodot. Jófej. 31 éves, Brisbane-ben él amúgy és telkomm-al foglalkozik. Szóval jófej és itt nálam megáll a dolog, de ő másnap 3szor hívott... uhhh... azért ezt nem kéne. Aztán mivel nem tudtam felvenni, mert dolgoztam, szerencsére elmaradoztak a hívások. Mármint senkivel nem beszélek napi 3szor telefonon. Ha értitek mire gondolok... Na mind1... azóta 2szer beszéltünk, meg sms. Szóval nyomul, de én nem hagyom magam :D Mindenesetre még talizunk mielőtt hazamegy, mert amúgy nagyon szimpi.

 

***********

 

Munkában semmi különös nincs. Jade!!! A főnök elment 2 hét szabira, szóval itthon és a munkában is háváj van :D De amúgy minden megy a maga útján. El se hiszem, h már több, mint 2 hónapja itt vagyok. És nem egész 4 hét és lekerül rólam az in training zászlócska :)

Pár napja megjött a Front Office könyvem, szóval most azt bújom, asszem belefog telni egy kis időbe, míg átrágom magam ezen a 620 oldalon. De nagyon örülök neki, h mejött, jó így olvasni, h már mögöttem van 2 hónap tapasztalat. Sokkal jobban tudom, h mire kell figyelni. Mert ugye, mikor a suliban tanultunk belőle, akkor csak "aha, hmm, ja ez érdekes", de most már igazán fel is fogom, meg is értem :)

 

Asszem most ennyi.

Cucikáért, Ciccáért és Viharért pedig égettem tegnap 1-1 gyertyát :(

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr95199058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agnes 2007.10.17. 13:26:54

Az utsó mondatnál könnybe lábadt a szemem. Még mindig nem tudom felfogni h nincsenek többé......
süti beállítások módosítása