Emberek, ez hihetetlen. Az utóbbi 3 hétben megy itt a diliház, h jön az ún auditor, szóval mindennek 110 %-osan kell működnie, különben itt a világvége...
Az auditor egy emberke, akit a Marriott küld, h nézze meg h minden a brand standard-ek szerint működik-e, vagyis, h az alkalmazottak a Marriott sztenderdeknek megfelelően vannak felöltözve, mennyire ápoltak, hogy beszélnek a vendéggel, tudják-e a szabályokat - pl. check-in/out-kor egy sor szabály van, amit követnünk kell, és ezt mind pontozza és ha az overall pont nem éri el a 75 %-ot, akkor ránkküldenek egy team-et, aki újratréningez mindenkit és állítólag darabokra szedik a departmenteket. Nemtom, h tényleg ennyire rossz, de azt gondolom, h ha mindenki normálisan végezné a munkáját, akkor nem kéne ezen parázni, h mikor jön a csávókám, mert elvileg mindig ugyanazt a színvonalat kéne nyújtanunk... nemde???
Na és az ún guest services manager abszolút felfújja az egészet. Amúgy is egy igen fura ember. Kétszínű, mint állat... na mind1, ez egy dolog, de ami viszont elfogadhatatlan számomra, az az h visszaél a helyzetével. A történet a következő.... Lehet, h így első olvasatra nevetségesnek tűnik, de ha napi 8 órában ezt el kell viselnetek, lehet, h neketek sem teccene, szóval úgy próbáljátok meg olvasni, mintha a helyemben lennétek...
Szóval a reci mellett lévő ajtót eme menedzser szerint nyitva kell tartani állandóan. Nomármost az elmúlt másfél hétben kb 1-9°C van odakint, ami nem olyan vicces, ha egy harisnya és egy félcipő van rajtad - a kosztüm nadrág amúgy már nem sokat segít ilyen időjárási viszonyok között. Ja igen itt idézhetném Marci kollegánkat: "nincs rossz idő, csak rossz ruhák" és ez abszolút igaz... Mikor ma már majdnemhogy lefagytak az ujjaim, mert annyira hideg volt a desken (bocs, h ilyen szavakat használok, de nemtom ti otthon hogy hívjátok, a pult nekem itt furán hangzana), akkor odamentem hozzá - ő kint volt, természtesen öltöny, zárt cipő, szövetkabát (!) és megkérdeztem tőle, h bezárhatnám-e az ajtót, mert nagyon hideg van a lobby-ban és fázom. Erre elővette az énvagyokamenedzseréstejobbhabefogod hangját - amit amúgy senki más rajta kívül nem használ ebben a szállodában, még a general manager sem (!!!) és asszongya, h "te vagy az egyetlen, aki itt mindig fázik" no erre én "Nemcsak én, Agnes is fázik" (tudjátok, ő az új fo assistant manager), aztán a lehető leglenézőbb hangján elkezdte "ha jön az auditor, akkor annak az ajtónak mindig nyitva kell lenni, vagy valakinek ki kell nyitnia, szóval gondolkozzak el ezen" ... na itt nyeltem egyet.... nem akartam mondani neki - mert valószínűleg ott nyomban végleg befejeződött volna a "karrierem" - h már bocs, de hogy lehetsz ennyire eszetlen? 5°C van idekint és a lobbyban is - amúgy a vendégek is panaszkodnak, h mért van ott ennire hideg - és márnemazért, de ott van a portás, majd ő nyitogatja az ajtót a vendégeknek. Nehogy már kifagyasszuk a fél hotelt, mert azon parázik, h pont nem lesz ott vki aki kinyissa az ajtót. Vagy kámon, vegyen fel egy doorman-t, akinek semmi más dolga, mint h ott álljon és ajtót nyitogasson!!!!
Állásfoglalásokat kérek, h h lehet ezt a helyzetet megfelelően kezelni és kivel beszéljek, h ne az én káromra süljön el a dolog.
Plíz, plíz írjatok, mert meghülyülök ettől!!!!