pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

megőrülök az eszetlen menedzsertől aki teszi az agyát áááá

2007.10.21. 00:50 dojcii

Emberek, ez hihetetlen. Az utóbbi 3 hétben megy itt a diliház, h jön az ún auditor, szóval mindennek 110 %-osan kell működnie, különben itt a világvége...

Az auditor egy emberke, akit a Marriott küld, h nézze meg h minden a brand standard-ek szerint működik-e, vagyis, h az alkalmazottak a Marriott sztenderdeknek megfelelően vannak felöltözve, mennyire ápoltak, hogy beszélnek a vendéggel, tudják-e a szabályokat - pl. check-in/out-kor egy sor szabály van, amit követnünk kell, és ezt mind pontozza és ha az overall pont nem éri el a 75 %-ot, akkor ránkküldenek egy team-et, aki újratréningez mindenkit és állítólag darabokra szedik a departmenteket. Nemtom, h tényleg ennyire rossz, de azt gondolom, h ha mindenki normálisan végezné a munkáját, akkor nem kéne ezen parázni, h mikor jön a csávókám, mert elvileg mindig ugyanazt a színvonalat kéne nyújtanunk... nemde???

Na és az ún guest services manager abszolút felfújja az egészet. Amúgy is egy igen fura ember. Kétszínű, mint állat... na mind1, ez egy dolog, de ami viszont elfogadhatatlan számomra, az az h visszaél a helyzetével. A történet a következő.... Lehet, h így első olvasatra nevetségesnek tűnik, de ha napi 8 órában ezt el kell viselnetek, lehet, h neketek sem teccene, szóval úgy próbáljátok meg olvasni, mintha a helyemben lennétek...

Szóval a reci mellett lévő ajtót eme menedzser szerint nyitva kell tartani állandóan. Nomármost az elmúlt másfél hétben kb 1-9°C van odakint, ami nem olyan vicces, ha egy harisnya és egy félcipő van rajtad - a kosztüm nadrág amúgy már nem sokat segít ilyen időjárási viszonyok között. Ja igen itt idézhetném Marci kollegánkat: "nincs rossz idő, csak rossz ruhák" és ez abszolút igaz... Mikor ma már majdnemhogy lefagytak az ujjaim, mert annyira hideg volt a desken (bocs, h ilyen szavakat használok, de nemtom ti otthon hogy hívjátok, a pult nekem itt furán hangzana), akkor odamentem hozzá - ő kint volt, természtesen öltöny, zárt cipő, szövetkabát (!) és megkérdeztem tőle, h bezárhatnám-e az ajtót, mert nagyon hideg van a lobby-ban és fázom. Erre elővette az énvagyokamenedzseréstejobbhabefogod hangját - amit amúgy senki más rajta kívül nem használ ebben a szállodában, még a general manager sem (!!!) és asszongya, h "te vagy az egyetlen, aki itt mindig fázik" no erre én "Nemcsak én, Agnes is fázik" (tudjátok, ő az új fo assistant manager), aztán a lehető leglenézőbb hangján elkezdte "ha jön az auditor, akkor annak az ajtónak mindig nyitva kell lenni, vagy valakinek ki kell nyitnia, szóval gondolkozzak el ezen" ... na itt nyeltem egyet.... nem akartam mondani neki - mert valószínűleg ott nyomban végleg befejeződött volna a "karrierem" -  h már bocs, de hogy lehetsz ennyire eszetlen? 5°C van idekint és a lobbyban is - amúgy a vendégek is panaszkodnak, h mért van ott ennire hideg - és márnemazért, de ott van a portás, majd ő nyitogatja az ajtót a vendégeknek. Nehogy már kifagyasszuk a fél hotelt, mert azon parázik, h pont nem lesz ott vki aki kinyissa az ajtót. Vagy kámon, vegyen fel egy doorman-t, akinek semmi más dolga, mint h ott álljon és ajtót nyitogasson!!!!

Állásfoglalásokat kérek, h h lehet ezt a helyzetet megfelelően kezelni és kivel beszéljek, h ne az én káromra süljön el a dolog.

Plíz, plíz írjatok, mert meghülyülök ettől!!!!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr14202602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tucccy 2007.10.21. 08:17:37

Hát én is sokszor majd, megfagyok, mikor nyitogatják az ajtókat, de nálunk fotocellás és hál istennek most az egyik elromlot:-))) Különben meg nem baj, hogy kimegy a meleg?? Egy csomó energiát elpazarolnak.....

andris · http://csikyandris.blog.hu 2007.10.21. 08:28:29

Szió agent, a helyzet rossz, de jól látod: fontosabb a karriered!! Próbálj meg aláöltözni, kis C vitamin és viseld el. Tudom, hogy őrjítő, de gondolkodj hosszabb távon. Említsd meg a főnöknek meg más főnöknek, de inkább úgy, h a vendégek panaszkodnak, ne a saját szemszögödből. ÉÉÉÉS főleg ne úgy, hogy látsszon rajtad, hogy ez mennyire megérint téged - ha belelovalod magad, az tuti bukó!! Szal csak okosan és taktikusan!!
andriss

Agnes 2007.10.21. 09:09:31

Én is osztom Andris véleményét.
Próbálj meg úgy öltözni, h a lábfejed ne fázzon.

dojcii 2007.10.21. 13:06:45

Jah, már eleve úgy öltözök. Egy top a blúz alá, amikor tudom, h sok érkezés van, akkor hosszúújjú blúz. Mostanában csakis a nadrágomat veszem fel... aztán szerdán majd megyek shoppingolni és veszek egy jó meleg cipőt, mert alulról nagyon fázok. Igyekszem valami szép, elegáns, de azért kényelmes csizmát venni, amin nem látszik, h csizma, ha a kosztümnaci van rajtam... Szóval bevetek mindent, de azért kesztyűt mégsem húzhatok és sálat mégsem köthetek a nyakamba ;)

Köszi a tanácsokat, igyekszem türelemmel lenni...

Amúgy tényleg nem a hideggel van a bajom, mert nap, mint nap biciklizek a szállodába és vissza... viszont akkor normálisan felöltözök!
De itt azért vannak bizonyos korlátaim az egyenruha miatt...
süti beállítások módosítása