pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

imádom Londont / márpedig véletlenek nincsenek :)

2007.10.31. 00:33 dojcii

A mai nap is egy nagyszerű, mozgalmas, verőfényes napsütéses volt.

Délelőtt első utam a Covent Garden-re vezetett, ami egy sétáló utca+tér sok-sok bolttal meg kávézóval, közepén egy markettel, amit sajnos az idő rövidésge miatt nem sikerült felfedeznem, de ide még bitzos visszamegyek. Az itt lévő metróállomásról csak lifttel lehet fölmenni, ha nem akarsz 193 lépcsőt megmászni, szóval különös... mondanom sem kell, én a lépcsőzést választottam :D

Délre mentem moziba megnézni a Sicko-t, hát nemmondom... döbbenet... eddig sem preferáltam Amerikát - mármint az amerikaiakkal nincs bajom, kedvesek meg minden, de az országuk... hát ellentmondásos... sok jó és mégtöbb rossz... az egészségügy eme film szerint meg egyenesen szívás. Mosmár még biztosabb, h sosem fogok ott élni... a világ leggazdagabb országa... és ilyen korrupt egészségügyről még otthon sem hallottatok...

Mozi után találkoztam Pintyővel, ebéd a Piccadilly közelében, kellemes dumcsizás, persze nem túl hosszan, mert a drágám látástól mikulásig dolgozik... én is tenném... de még mindig nincs extra műszak...

Aztán átvettem a kontaklencsét az Oxford Circuson a Vision Expressben, még egy kis kontaklencseberakáséskivevésgyakorlás és elvileg már egyedül is menni fog. Legalábbis remélem. Mindenesetre nem holnap kezdem el gyakorolni az is biztos, mert délelőtt szobát nézni megyek. Az egyik éjszakás recis ismerősei december közepétől kiadnak egy szobát és holnap lehet megnéznem. Kivi vagyok, mert amit legutóbb megnéztünk lakást pfff... nem is emléxem, h meséltem-e, de sztem nem, szóval most röviden :D szóval múlthéten megnéztünk egy 4 szobás lakást, 4ünknek a szállodából. De kicsi volt, sötét, büdi, lepukkant, no bútor... és mindennek a tetjébe, amikor megtudta a főbérlő - aki mellesleg indiai - h 4en jönnénk, rögtön felemelte az árat havi 900 fontról 1000. Ami annyira nemszimpi. Nah, mind1 én mondtam a többieknek, h inkább lakom a főnökkel egy lakásban, minthogy odamenjek. De időközben 2 lány talált magának megoldást, a 3. emberke meg csak jövőhónapban költözik, szóval én most szobavadászaton vagyok, de mivel csak szoba, ezért szigorúan ismerősök között próbálkozom. Még az egyik portássrác is megkérdezi otthon, h az egyik szobájukat, ami üres, nem akarják-e kiadni nekem. Teljesen idegenekhez ugyanis kizárt, h költözzek. Ha Hanbury dolgozó, akkor ok, de amúgy nono.

Nos vettem cipőt. Akarom mondani bokacsizmát, a Clarks nevű cipőboltban és nemfogjátokelhinni, de Romániában gyártották. Vicces. De egész nap ez volt a legelfogadhatóbb kinézetű. Bár picit magas, szóval nem vagyok teljesen biztos benne, h 100 %osan beválik. De eddig nagyon kényelmesnek tűnt.

Aztán este a vonatállomáson még kolbászoltam egy kicsit, mert 20 percet kellett várnom a következő vonatra ... és itt jön a márpedig véletlenek nincsenek rész ... a WH Smith nevű könyvesboltban, ami az állomáson még negyed10kor is nyitva volt - tudni kell, h a boltok mind bezárnak 6-7 magasságában, és csak néhány van nyitva 8ig... -, szembe jött velem Ken Follett Katedrális 2. része... ami amúgy World Without End néven fut. Ohhh már úgy vártam, h kijöjjön... és tessék :D

Megyek is olvasni, mert már a vonaton elkezdtem és mondanom sem kell, már ez első pár oldal után is irtó izgi :D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr7213801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apád 2007.10.31. 18:39:50

Irigyellek a könyvért :)
Vagy inkább azért, mert el tudod olvasni.
Sajna én már nem olvasok könyveket, mert nem látok jól, de ebbe azért belekezdenék.
Remélem ez is okoz olyan örömöt majd, mint az első rész.

Hogy bírod a kontaktlencsét?
Azé' ne hagyd el a szemüveget, jót tesz a megjelenésednek. :)

dojcii 2007.10.31. 20:26:11

:)
Meg csak alig 40 oldalt olvastam el, de maris nagyon-nagyon-nagyon izgi es elvezetes.
Az elso reszt, ha jol emlexem 3szor olvastam el, 2szer magyarul, majd angolul... A legjobb konyv, amit valaha olvastam. Biztos vagyok benne, h ez is hasonloan jo elmeny lesz. 1111 oldal....
süti beállítások módosítása