pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

a lengyel-török esküvő

2007.11.05. 23:17 dojcii

Hát ez beillett ey cirkusznak... A minap ismételten volt egy esküvőnk... izé... lett volna. A szertartás előtt vmivel derült ki, h a török vőlegény bizony még házas... a lenyel leányzó eközben meg már terhes volt... mondanom sem kell a csajszi bőgve rohant ki, aztán kint kiabált, sikitozott ami ilyen esetben persze nem megelpő. Szegény banketinges szervező rohant utána, h megnyugtassa. Fél hotel staff a hallban, még az épület másik végében lévő étteremből is ott volt a manager, h tanúja legyen az év cirkuszának. Persze próbáltunk úgy tenni, mintha semmi sem történt volna, de azért azt hagyjuk meg, h ilyen nem midennap történik. Aztán végül kibékütek és ment a buli tovább, mintha semmi sem történt volna. Furcsa. Másnap reggel a vőlegény check-outkor jelezte, h szeretne egy kis árcsökkentést kérni a rendezvény végösszegéből, lévén h nem volt esküvő. Vicces. Mintha a mi hibánk lett volna... Hm, nem is tudom mi lett a vége a sztorinak. Majd megkérdezem...

 

Ma bent volt a kontaklencsém először 4 órát és semmit sem éreztem. Ez jobb, mint gondoltam ;)

 

Most sokkal csendesebb időszak van a szállodában. Kb 20 c/i és c/o naponta...hát az nem sok. Szóval nyugis a ház. A fél hotel ilyenkor a recin cseveg. Szóval jó alkalom megismerni másokat ;)

 

Jelentem a cipő bevált, nagyon jó, ha sokat nyitva van az ajtó azt csak akkor érzem meg, mikor az ujjaim már kezdenek lefagyni ;) Szóval bevált.

 

Az idő itt is hidegre fordult, de azért nem vészes, csak hűvös.

 

Holnap találkozom a spanyol lánnyal HK-ról, aki szintén lakást keres, kicsit dumcsizunk egy pohár bor mellett. A múltkoriban együtt mentünk Londonba, fél napot együtt kószáltunk, aztán ment a dolgára. Jót beszélgettünk. Remélem összejön a lakás vele, mert a spanyoltudásomnak sem lenne az utolsó :D

 

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr2219764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agnes 2007.11.06. 06:40:28

Tegnap volt az első napom (azaz fél napom)! És azt kell mondjam h WÁÁÁÁÁÁOOOOOOOOOOÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Kurva jó! Csajok csak elvétve vannak, na de kibírom.... Ráadásu kolléga lett az a fickó, aki a suliban megbuktatott az egyik tárgyból...
És kaptam egy notebookot is, habár szegény már nagyon leharcolt....

Agnes 2007.11.08. 07:16:39

Az új helyen eddig még nem volt semmi extra feladatom, csak telepítgettem a gépet, meg ismerkedtem a környezettel. Az jó, h egy szobában vagyunk a volt évfolyamtársammal (akitől az infót kaptam az állásról), és az egyik középiskolás évfolyamtársam is ott van néhány emelettel alább. Az iroda közelében van egy Ágika nevű kajálda. Mindenki oda jár, és nem is drága, jól főznek, nagy adagok....
És ami még nagyon jó, h az irodában kávé, tea, ásványvíz ingyé van :) Teából meg mindenféle: Twinings, pickwick, lipton stb...
Röviden ennyi, most rohaonok melózni.....

Agnes 2007.11.11. 12:18:47

Fincsi havas eső esik itt..... odakinn 2 fok.... Fincsi mi?
Idén magához tért a tél.

Apád 2007.11.11. 19:16:57

Mizujs nálatok az időjárással?
Nagyanyád aggódik, mert a tv-ben mindenfélét mondanak.
Nyugtass meg, hogy nálatok nincs árvíz, cunami, sárlavina, elninnyó...

dojcii 2007.11.12. 14:23:48

Itt minden abszolut rendben van. Nyugi, nyugi, nyugi... Napsutes es hideg. Neha fuj a szel, mokusok ugralnak elem mikor biciklizem - a nyuszik nem ennyire batrak :)
Nem is nezek tv-t az utobbi idoben, mert vagy olvasok, vagy alszok, vagy a tobbiekkel logok.... Szoval minden absolutely fine :)
Es veletek? Otthon mi ujsag?

Agnes 2007.11.14. 12:31:30

Hamarosan teszek fel képeket a cocikról, amint beáll a szervezetem az új munkarendre..... Kicsit furcsa h 2 napból áll a hétvégém ismét :) A kicsi cocik jól vannak, Samuka napról napra nayobb, és a szőre is nő rendesen.
Te is írhatnál h mit csinlsz mostanában, vagy legalább néhány képet tegyél fel légyszi.....
És a levél, amit küldem megérkezett már? Elég ciki lenne ha visszamenne a boríték a feladóhoz........

dojcii 2007.11.14. 22:56:04

No worries. A héten írok.
Ma voltam a World Travel Market-en, holnap is megyek, nagyon izgi volt, sok-sok előadást hallgattam. Most viszont nagyon fáradt vagyok és holnap is megyek, szóval mindjárt el is teszem magam holnapra...
Szerencsére itt a posta máshogy műxik, mint otthon. Itt ha nem tudják neked kézbesíteni az ajánlott levelet, akkor bedobnak egy papirkát - akárcsak otthon - h hol és mikor lehet átvenni a küldeményt. VISZONT itt van egy opció, h online kérheted a cucc újrakézbesítését egy megadott napra és akár egy másik címre vagy egy kívánt postára. Ingyenes a szolgáltatás, csak akkor kell 50 pennyt fizetned, ha egy másik postára kéred. Szóval átirattam a hotel címére, mivel úgyis a recire hozzák a leveleket, szóval elvileg pénteken jön no para :D
Várom a fényképeket!

Agnes · http://picasaweb.google.hu/agnes222/NHNyKP 2007.11.18. 17:48:41

Hello!

Töltöttem fel néhány képet....
süti beállítások módosítása