pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

végre van assistant fo manager, csütörtök london :D

2007.09.26. 00:54 dojcii

Halihóóó!

Nagyon örülök, h adtatok magatokról életjelet! :D Itt még mindig minden szupi és napról napra jobb :D Nadecsak szép sorjában....

Marhára élvezem az itteni tescot, olyan jókat vásárolok... Mármint nem eszetlen dolgokat, hanem minőségi kajákat. Itt a tesco márka abszolút megbízható, kiváló minőségű - legalábbis az eddigi tapasztalataim szerint. Incsi fincsi activia joghurtokat veszek pl: vörösáfonya, füge, rebarbara, mangó... Itt a Tropicana forgalmaz narancs-mango 100 %os gyümilevet, ami nem koncentrátumból készült. Jó sűrű... és mmmm :D Aztán vettem tescos pisztáciát, törökmogyit, mandulát... Még mindig tonnaszámra eszem a cookiest. Egy 200 g-os csomag 36 p. És mondanom sem kell a tescosat veszem, mert nekem nagyon ízlik :) Aztán a múltkor vettem valami érdekes narancsfélét is. Igyekszem sok gyümit-zöldséget enni, mint pl alma, mandarin, narancs, banán, barack, nektarin, citrom a teába - nem hiszem, h az egy év alatt bárki is rá tudna venni majd, h igyam tejjel :) Aztán sok-sok cukkinit is eszek, meg gombát, meg répát... Itt vannak friss fűszernövények műanyag légmentes zacsiba lezárva széles választékban, tényleg, amit csak el tudsz képzelni. Szóval felejtsd el a fonnyadt petrezselymet a vödörből...

Hétfőn kezdett az új front office assistant manager, Agnes. Francia Polinéziáról származik, de már egy ideje itt él Angliában. Nagyon szimpatikus fiatal lányzó, segítőkész, szerintem jó főnök lesz.

Aztán ma hoztak egy új pdq-t. A desken 3 számítógép van, de csak 2 pdq, ami elég gáz, mert ha nagy rush van, akkor a középső számítógép a bal oldalit használja, de ez így nem túl hatékony, mert így ketten használnak egyet. Szóval értitek :D Az egyszerűség kedvéért nem azért hoztak egy újat, h legyen egy harmadik, hanem, hogy kicseréljék a jobb oldalit egy gyorsabbra, amit amúgy csak egy gépnél használunk. Logikus, nem? :D

Ma a Lucy csinált 100 Ł hiányt a kasszában, mert pechére egy vendég kp-val fizetett kb 500 Ł-nyit és elszámolta. Nem lett belőle nagy leb***ás, hulla nyugodtan kijelentette Roberto, hogy holnaptól 2 kassza lesz és csak 2 recis fogad el pénzt, hogy mindenféle zűrzavart elkerüljünk és h mindenkinek legyen kasszája, hamár mindenkinek van saját opera id-je... Jó ötlet. Amúgy vicces, h nem is tréningeltek a pénzről úgy általában. Pl hogy kell felismerni a hamis zsét. Már pár hete dollárt is váltok, ami szintén vicces, mert arról végképp nem sokat tudok. Fontot azért gyakrabban látok ;)

Azért az tetszik, h nem cicóznak, van felelősség rendesen. Nem tudom, h a mostaniak hogy boldogulnak otthon a szakmai gyakorlaton ilyen téren, de volt akitől hallottam, h nagyjából csak fénymásol és ilyenek.

Tegnapelőtt megrendeltem online a könyvet, amiből tanultunk Hotel Operations tárgyból. Managing Front Office Operations... Qrva drága könyv. Ámerikából jön, maga a postaköltség nem is sok, 2.75 Ł, de a könyv 50 Ł!!! ÁÁÁ!!! Mind1, pár fejezetet már a suli alatt elolvastam, nagyon jó könyv, megéri. Nem egyszerhasználatos :D közel 500 oldal, szóval jó kis estimese lesz.

Csütörtökön megyek megint Londonba. Mosmár h megvan a fizu - nem mintha nagyon költekezni akarnék, mertugye okt 12-ig adóelőleg befizetés... Szóval szerintem meglátogatom a Westminster Abbey-t (www.westminster-abbey.org) és a St Paul's Cathedralt (www.stpauls.co.uk). Ez valószínűleg kitesz majd egy napot, mert nem akarok sietni :D Szép aprólékosan megnézem mind2-t, fényképezek, leülök, olvasok róluk... Aztán remélem este találkozunk Bernivel és beülünk valahova. De ez majd csak holnap derül ki, h hánykor.

Hm, mára ennyi. 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr69177165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agnes 2007.09.27. 19:34:09

Benn vagyok a második fordulóban!!!! :D
Úgy néz ki tetszettem nekik! :)

dojcii 2007.09.28. 01:04:18

áhhh, zsír!
holnap remélem emberi időben felkelek és akkor írok élménybeszámolót... mert nagggyon jó volt :D
és csak 14.30-kor kezdek juppííí

Agnes 2007.09.28. 12:48:50

Ma már 20-szor megnéztem a blogod! Ne aludj annyit!
süti beállítások módosítása