pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Londonban

2007.09.28. 14:14 dojcii

 Szóval London 2. rész :D

Reggel a 9:12-es vonattal mentem, így valamivel 10 előtt bent is voltam. A vonat a Liverpool Street állomásra megy, abszolút belváros, közvetlen metróösszköttetés, az állomáson kultúrált, tiszta, nagy wc, mindössze 20 pennyért. Még a wc-be is beengedő kapu van. Bedobod a pénzt és átpördül a kar és bemehetsz. Otthon még a Nyugatiban sem tudják ezt megcsinálni a jegyszedők helyettesítésére... Vicc. Na mind1.

A jegy 12.5 Ł. Ez egy egy napos travel card egész Londonban bármire jó. Ware a 6-os zónában van, Greater London. Szóval mázlista vagyok ;)

Minden metróállomáson kapuk vannak, csak úgy tudsz ki és be közlekedni, ha beolvastattad a kártyád. Itt megnézhetitek a metróhálózatot: http://www.tfl.gov.uk/gettingaround/1108.aspx döbbentesen jó, azt kell, h mondjam. Ja és ha valami gáz van ez egyik vonalon, akkor azt rögtön bemondják az állomásokon, kiírják táblákra, elektronikus kijelzőkre.

Szóval metróra szálltam, 10 percen belül ott voltam a St Paul's Katedrálisban. A jegy nem volt óccsó magyar viszonylathoz képest, persze nem kell hasonlítgatni. Itt a tervezett 11 órási túrára befizettem - külön pultnál lehet jelentkezni, listát írnak, h hányan vannak, adnak egy matricát, amit a kabidra ragaszthatsz, szóval a guide könnyen össze tudja szedni a csapatot a túra indulásakor. A bácsi nagyon jó volt, érdekeseket mesélt. Körbevitt minket a katedrálisban és a kriptában. Kb másfél óra volt. Utána kicsit shoppingoltam a gift shopban, majd felmentem a dómba, közel 450 lépcsőt kellett megmászni. A mozgássérültek feljutását segítő liftet most építik. Gyönyörű kilátás van a városra, nagyon sok helyen építkeznek a belvárosban, elképesztő szép volt.

3,5 óra után távoztam, és átmentem a Westminster Abbeybe. Itt lecsúsztam az uccsó túráról, mert annyira lenyűgözött a St Paul's, h nem volt kedvem sietni. Itt audio guideot használtam a templom megnézéshez. De nem volt élvezetes számomra. Az élő szót sokkal jobban szeretem. Meg igazából kényelmetlen volt a kütyü használata. Olyan volt, mint egy telefon és nem volt hozzá fül/fejhallgató, szóval a jobb kezem a túra végére elzsibbadt. Éptészetileg ámulatos, bámulatos, lenyűgöző gótikus...

Következő alkalommal megnézem a Parlamentet is, kívülről láttam, szintén fantasztikus...

Aztán este kicsit shoppingoltam az Oxford Streeten. Váci utca kicsit nagyobban... aztán találkoztam Bernivel és beszélgettünk. Majd a negyed 11-es vonattal jöttem haza.

 Itt találtok több fotót:

http://www.facebook.com/album.php?aid=6212&l=cccbf&id=630507910

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr32179728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agnes 2007.09.29. 09:14:48

OK, ok, akkor többet nem türelmetlenkedem.... Majd hetente egyszer benézek :-) Na jó, nem szemétkedek.... :-)
A Trófea nagyon jóóó volt! És jókor mentünk, mert péntekenként van SUSHIIII!!!! Ott készítik just in time (amit máshogy nagyon nem is lehetne amúgy sem), nagyon népszerű volt, így sokat kellett rá várni. Amit sajnálok h nem volt hideg a sushi, de így is finom volt...

Gabi 2007.10.01. 21:18:13

Hali Dóri!
Hát, a Trófea nagggyon jó volt, képzeld, még Gubi is jól lakott. Fél 2-től fél 5-ig eszegettünk folyamatosan, míg ki nem durrantunk:) Ott volt Ági, Áron, Gubi, Andi, és mi, Te hiányoztál a "család"-ból. De gondoltunk Rád sűrűn:)
Majd ismételni is kéne, mondtam Apádnak. Jól esett kicsit elmenni. Tetszett a hely nekem nagyon.
Puszi:
Gabi

Agnes 2007.10.02. 08:36:57

ÁÁÁÁÁ!
Ne írd/mondd azt h kabi!!! Ezzel pontosan 1 darab betűt spórolsz meg, és iszonyat hülyén hangzik!

dojcii 2007.10.02. 15:26:18

Majd ha hazamegyek jövő január/február/március tájékán, akkor elmehetnénk trófeázni. Úgy ennék sokat, finomat... :D

Ágika, mi lenne, ha legközelebb akkor írnál, ha építő jellegű kritikád van?! Köszike! :)

Agnes 2007.10.02. 18:19:52

Ez éppenséggel építő jellegű kritika akart lenni.....

Apád 2007.10.02. 19:40:37

Hali!

Mekkora volt a katedrális?
Mit éreztél először? Nagyobbra vagy kisebbre számítottál?
Nem semmi lehetett acéldaru nélkül megépíteni.

dojcii 2007.10.02. 19:46:43

Picit nagyobb, mint a Szent István bazilika, de jóval kisebb, mint a Szent Péter Rómában. Uhh, az volt az eddigi leglenyűgözőbb-legmonumentálisabb templom, amit láttam.
Igazából nem számítottam semmi különösre, talán picit nagyobbra.
Igen, ezért nyűgöznek le ezek az épületek, mert valahol felfoghatatlan, h hogyan tudtak ilyeneket építeni...

dojcii 2007.10.02. 19:48:15

ja, meg tudtátok nézni a képeket a facebookon?

Apád 2007.10.03. 06:16:44

láttam a képeket

Bazska 2007.10.04. 17:08:45

Blogfüggőknek (főleg Ágninak): Addig is amíg a Dórinak nincs ideje vagy témája írni nézzétek meg ezt a hasonlóan érdekes és vicces blogot: urbeede.blog.hu/ :)))

Agnes 2007.10.04. 19:18:17

A mai nap legeslegjobb híre!
Nem, nem nyertem a lottón, DE
felvettek az ICON-ba!!!!
Viszlát Sykes, hello ICON!

agnes 2007.10.04. 19:21:01

A mai nap legeslegjobb híre!
Nem nem nyertem a lottón, DE
felvettek az ICON-ba!!!
Viszlát Sykes, hello ICON! :-)

dojcii 2007.10.05. 00:36:41

Sáláláááá!
Éjen Ágika! :D
Mit is fogsz ott csinálni?

dojcii 2007.10.05. 00:41:09

Jaja! Ágika! Lécci küldjed már a hvg-ket és a könyvet, amit kértem!
Plíííz...
Meg a fájlokat/fényképeket a samsung telefonról!!!

Bazska 2007.10.05. 09:00:36

Gratula Ágika! De addig ne küldj semmit a Dórinak, amíg nem küldi ő el nekem az egy hónapja beígért fényképeket! Mikor küldöd már D?

dojcii 2007.10.06. 21:32:24

öööö
küldöm holnap jóóó??
:)

küldesz még nekem videót?
nagyon tetszett a tolcsvás! :D

Agnes 2007.10.11. 08:32:56

Hello! What's up? Megint nem történik semmi?
----
Kriszti ma jön megnézni a Cucit, mert van valami nagy kemény dudor van az állán. Amúgy élénk és eszik rendesen....

Agnes 2007.10.11. 18:18:59

Hello! Kriszti megnézte a Cucikát, de semmi jó....
A helyzet az h nagyon úgy néz ki h daganat..... Amint megtudom mikor rendel a doki, viszem. Citológiát kell majd csinálni, meg röntgent.... Az is elképzelhető h nem műthető.....

dojcii 2007.10.11. 20:11:16

MIVAAAN? NEMÁR!!!
Lécci küldjél már képeket róla. Ne kelljen már mindenért könyörögni... A telóról sem küldtel még el az adatokat... no és a fénymásolat? A hvgk???

Agnes 2007.10.12. 13:16:16

Fejlemények:
Délelőtt elvittem dokihoz. Megröntgenezték, leszívtak a dudorból kis mintát (közben elbódították). A röntgen alapján nincs nagyon rajta a csonton a cucc, és a leszívott anyagból már látták, h genny. Vagyis egy tályog van az állán. Benn hagytam, mert ma meg is műti, és délután 3-ra megyek vissza érte.
Majd utókezelni kell, úgy mint a vihart. meg szurkálni antibiotikummal....

Agnes 2007.10.12. 17:29:21

Sajnos rossz hírem van.
Nem bírta ki a műtétet.....
Sokkal nagyobb volt a tályog, mint ami a röntgenen látszott, a csonton is sokkal jobban rajta volt. Az is megeshet h egy daganat tályogosodott el...
Legalább megpróbáltuk.....

Agnes · http://picasaweb.google.hu/agnes222/Csoki/photo#5120557809711496578 2007.10.12. 23:02:52

Eléggé magam alá kerültem a történtek miatt, és elhatároztam hogy most egy időre felhagyok a malactartással. DE nem fogjátok elhinni, h mivel leptek meg ma este! Igen, egy kismalaccal :) a fönti linken meg is lehet tekinteni. Nagyon kis aranyos a malacka, és persze azok is akiktől kaptam: Kriszti, Áron és Csilla!
Persze Cucit, Ciccát és Vihart nem lehet pótolni egyetlen malackával sem! Ők mindig megmaradnak velünk, bennünk. És sajnos el kell fogadnunk h ők igen rövid életűek.... Nagyon fáj h ilyen gyorsan elment ő is....

dojcii 2007.10.13. 04:04:41

valóban piros a szeme vagy csak a fotón látszik annak?

Agnes 2007.10.13. 09:42:47

Nem piros a szeme. Sötét. Csak nem volt elég fény a szobában így vakuztam is (szegényt szerintem meg is vakítottam...)
Pindurit hosszúkás a feje, de a füle nagyon szép nagy.
Még nagyon félőske. Hamarosan szerzek mellé még egy cocit.
süti beállítások módosítása