pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

jáj

2008.05.04. 15:11 dojcii

Sűrű elnézés mindenkitől, sok volt a történés az utóbbi időben, most picit pihi van, szóval gondoltam írok.

Kezdve a rosszal, kértem a hr-től, h hadd menjek egy másik staff házba, mert a zaj, amit a kölkök művelnek este 6 és éjfél között általában, már elviselehtetlenné vált. Már napi kapcsolatban voltam a rendőrséggel, e-mail, telefonok... Nem én vagyok az egyetlen a környéken, akinek ez a problémája. Az egész utca szenved. És csak hogy érzékeltessem a probléma súlyát, kb két hete jöttek a rendőrök és felszereltek 4 db rejtett kamerát a ház falára, ami 24/7 rögzíti mi zajlik a ház körül. Azért az én házam, mert az egyik rendőrnő, aki a környékért felelős kb egy hónapja jött és körülnézett a házban, mivel a dombtetőn vagyunk és mellettünk van egy kisbolt, posta és fish n chips bolt, ezért a kölkök állandóan ott lógnak, éshát a mi házunkból jó kilátás nyílik... Szóval az egyik szobában ott van egy fekete doboz, ami tulképpen egy számítógép, nincs hozzá billentyűzet vagy egér, csak egy touchscreen, amin láthatom az éppen aktuális helyzetett ami a ház körül zajlik. Nem online az adás sajnos, hanem egy hard diskre rögzít, amit hetente cserélnek.
Tisztára, mint egy akció film... csak én nem annyira szeretnék ebben részt venni. Elég volt...

Alex megelégelte, ami ott megy, szóval már két napja itt vagyok náluk. Most nyugis a ház, mert a szülei elmentek a hosszú hétvégére. Itt hétfő az ünnnepnap. Holnap este jönnek haza, mondta, h maradjak, mert nem akarja, h visszamenjek abba a házba... meglátjuk. Nem akarok belefurakodni a családi életükbe. Mondjuk jó nagy a ház, de mégis... meghát a hoteltől most jóval távolabb vagyok, egy másik városban, Hoddesdon... mondta h ne aggódjak, majd elvisz a munkába, de ezt se akarom, h teher legyek neki... no majd megírom a fejleményeket...

Rossz 2. fejezet.
Az utóbbi hetekben nagyon tele lett a cipőm a vendékekkel, a követelőző stílusukkal, azzal, h tudják, ha panaszkodnak, akkor a végén úgyis vmit inegyen kapnak...
Meghát erre felé más az elvárása az embereknek a szolgáltatás színvonalával kapcsolatban. Ami egyrészről jó, mert az üzletekben nem fogsz két a fejed felett elbeszélő eladót találni, mindenütt köszönnek, gyors, tisztességes a kiszolgálás... mindig is erre vágytam.
Viszont nálunk az áraknak köszönhetően kikapunk egy bizonyos réteget, akiknek a igényét nagyon nehéz kielégíteni.
Kértem a line manageremtől és a hr-től, h tegyenek át egy másik departmentre. Őszinte voltam, megmontam a két indokom. 1. szeretnék mást is látni, 2. elegem lett a Front Deskből. Nomármost mielőtt bárki is elkezdene izélni, h mekkora hülye vagyok, h ezt megmontam, azoknak a megnyugtatásául közlöm, h nem én vagyok az első, aki ezzel előállt, illetve amikor beszéltem a managereimmel ők kérdeztek rá, eleged lett? Szóval mindenki tisztában van vele, h a FD kapja a legtöbb sz@rt, nekünk kell a legtöbbet nyelni és nem vagyunk túlfizetve. Ok, magyarországi viszonylatban ez nagyon nagyon jó fizetés, kb háromszor annyit kapunk, mint az otthoni recepciósok, viszont itt az élet is nagyon drága, legfőképp a lakás illetve ház bérlet.


Jó történések...

Alex-szal nagyon jól alakulnak a dolgok, jól megvagyunk. Vicces a sok kulturális különbség,  h mennyi mindent máshogy csinálnak, más sokások, még apróságokban is. Nem mondom, kell tolerancia mind2 részről, de eddig nem különböztünk össze semmin, inkább sokat nevetünk :) egymáson :D

Múlt vasárnap elmentünk megnézni a Hatfield House-t www.hatfield-house.co.uk, ami egy vagyonos emberke házikója volt, pici kertecskével ;)
Negatívum: csak délben nyit a ház és vasárnap nincs idegenvezetés. Mekkora hülyeség... Egy ilyen nyitvatartással teljesen kettészelik az ember napját és pont a legforgalmasabb napon nem biztosítanak idvezt... jáj... viszont minden egyes szobában van egy gájd, akitől bármit lehet kérdezni. Néhányan nagyon kezdeményezőek voltak, kérdezés nélkül mondtak egy-két érdekes dolgot, ezzel igzalmasabbá és emlékezetesebbé téve a látogatást. Amúgy az angolok elég kezdeményezőek ilyen szempontból, könnyen el lehet kezdeni velük csevegni, de csakis felületes dolgokról. Ha már vmi személyesről akarsz beszélni, akkor készítsd be a harapófogód :D

Hatfield House és a kert:






















Aztán elmentünk St Albans-ba, hogy megnézzük a katedrálist. 1430-kor lett volna az idvez az internet szerint - www.stalbanscathedral.org.uk - csak éppen arról felejtettek el említst tenni, hogy kb 1000 kiscserkész tódul majd be 3-ra a templomba. De azért benéztünk, gyönyörű épület, hatalmas, majd még visszamegyünk. Nem maradtunk sokáig, mert a kiscserkészek elkezdtek énekelgetni.

St Albans Cathedral:


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr32453371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása