pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Jelentem elköltöztem

2007.12.13. 23:08 dojcii

Halihóóó

Múlt pénteken átköltöztem az új házba, igaz, h csak ágyak voltak benne akkor még, de bevállaltam, mert már nagyon nem akartam a főnökkel együtt lakni.

Ez a ház jóval nagyobb, mint a másik és sztem sokkal jobb is. Picit messzebb van a hoteltől, mint az előző, de végülis csak picit több tekerés ;)

Ma egész nap rámoltam, csomiztam ki a cuccaim... igen komoly mennyiségű cuccost sikerült felhalmozni az emlúlt 4 hónapban... már csak azt nem tudom, h hogy megyek majd haza jövő augusztusban ;)

Tegnap voltunk ikeában, vettem asztalt a szobámba, meg széket, meg egy polcot a könyveimnek, meg egy-két apróságot, no és egy csudiszép szobanövényt! Ágika kedvéért íme a neve: Schefflera Twist. Mint utólag kiderült a gugli segítségével, eme növény ausztráliából származik, szóval nem csalódtam a megérzéseimben most sem :D Ági! Majd kérek tanácsot ám, hogy gondozzam! :D

Ebben a házban 4 szoba van, egyelőre még csak 3an lakunk itt, Stefanie, az új shift leader Németországból, no és Josefa ;)

Most épp Stefre várok, h végezzen a munkával és jöjjön haza, szóval ki tudjuk csomizni a vadi új kanapékat és remélhetőleg hoz csavarhúzót is és össze tudom rakni az asztalom meg a polcot. Mertpersze azt elfejetettünk tegnap venni ;) és én ma ki se mozdultam, mert vártam, h hozzák a bútorokat, majd 6 óra tájékán be is állítottak. Na kösz. Itt a tesco kivételével minden bezár 5-6 között... No, mind1 elütöttem így is az időt, kis főzőcskézéssel, pakolászással... Szééép lesz a szobááám :D Sokkal-sokkal jobb, mint az előző! És a kedvem is 100000szer jobb! Vettem egy két apróságot is az ikeában, h feldobjam a szobám. Elvégre még több, mint 8 hónapot itt fogok lakni! :)

A héten volt egy értékelő interjúm a főnökkel. Igen jól sikerült szerencsére. Remélem fizu emelés is lesz belőle :D Azt mondta, h én fejlődtem a legtöbbet a csapatból én meg feldobtam a témát, h szeretnék jövőre belátható időn belül Shift Leader lenni. És asszondta, h megvan rá minden esélyem :D Jó lenne...

Rám fér a pihi asszem, mert az utóbbi napokban csak az új helyhez való hozzászokás, pakolászás ment. Stef nagyon aranyos, sokat dumálunk, megyünk ide-oda, pedig még csak 10 napja van itt. Örülök, h 2 nagyon kedves, megbízható, jófej lányzóval lakok. Kíváncsian várjuk ki lesz a negyedik...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr5263323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agnes 2007.12.14. 09:11:57

A házikóról és a növénykéről, na meg a sok cuccról kérünk képeket is!
Tegnap Papa átesett megint egy katéterezésen, minden okés volt. Majd hívd fel őket!

Apád 2007.12.14. 17:32:43

Képeket akarunk!!!

dojcii 2007.12.14. 19:22:13

oké, oké
vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;)
még egy kör az ikeába :D
süti beállítások módosítása