Tehát becsekkol a vendég, kitölti a regisztrációs kártyát - pl a címét, ha az nincs meg a rendszerben, akkor a gép nem is nyomtatja rá - és miután megvolt a check-in, és már baromira nincs mit csinálnom, akkor beviszem a rendszerbe a vendég adatait. Úgymint cím, nemzetiség, bankkártyaszám, mennyi összeget blokkoltam a kártyán, akar-e újságot a szobájába, szeretne-e wake up callt, ha van marriott reward kártyája, akkor beviszem a számát is, hogy megkapja az éjszakákért a pontokat. Szóval ezt updatelem :)
Nomeg mostmár tudok minibart terhelni a szobákra. Még a kijelentkezett vendégnek is beterheljük, mert annyi hiány volt mostanában... szóval elég hülyén hangzik, de pl elment és elfelejtette - vagy direkt nem mondta - elmondani, hogy pl fogyasztott egy eviant 3.30-ért, akkor én utólag is beterhelem a kártyáját és küldünk neki egy nájsz levelet, h sorry lemaradt a számláról ez a tétel. Elég hülyén fest, meg Mr. Krámer is azt tanította, h late charge nem túl jó dolog, de sokat vesztett állítólag a szálloda az utóbbi időben ezek miatt a nem beterhelt minibar fogyasztások miatt, szóval mostmár minden tételt csinálunk még akkor is, ha már elment a vendég.
Szóval ezt csinálom mostanság.