pici Dóri nagy Angliában szakmai gyakorlaton

Kalandjaim :) Angliában Nyugalom, zöld, mókusok, nyuszik, tengernyi idő, olvasás és olvasás, filmnézés, zenehallgatás, néha munka ;) egy frenetikusan szép szállodában ... még megvan. És mindemellett rájöttem egy csomó csomó dolgora, ami nagyon yooo! :D Tele tervekkel, vágyakkal és bizakodással!

Kommentek

  • Agnes: Megvaaaan a nyelvvizsgáááám!!!! :))))))) (2008.06.17. 15:26) namarmegint
  • dojcii: Agika! Ugy birom az epito kritikaid... Dolgoztam... mire vegeztem el is olvadt... pedig nagyon szep volt. Az epulet elotti 250 eves oriasfenyo (sequoia) gyonyoru volt. Meg neha havazik egy kicsit na... (2008.03.25. 21:14) HAVAZIIIIK!
  • apád: - 2 napig dolgozhatsz egy bkv bérletért - (hogy el tudj menni a munkahelyedre) - 1,5 napig dolgozhatsz a villanyszámládért - 4 napig dolgozhatsz a fűtésedért és melegvízért - hely függően - téli ny... (2008.03.07. 18:51) tudok magyarázattal szolgálni ;)
  • Agnes: Hahóóóóó! (2008.02.25. 08:58) óóóó jajjjj
  • apád: Boldog névnapot Dóri! (2008.02.06. 20:26) csondes estek
  • Apád: Itt hullik az ónos eső rendületlen. Nappal csak azért olvad fel, hogy reggelre simábbra tudjon fagyni. Korizik is mindenki. Vasárnap láttam a rotinkat nagyon csúnyán eltaknyolni. Délután pedig a Ga... (2008.01.09. 19:40) már 5 hónapja
  • andris: Dóóóri, énszerintem is szupik a képeid!! Ahogy nézem őket, mintha ott érezném magam!! :) köszi mindent, drukkolok, puszillak, andriss (2007.12.26. 20:31) Új fotók
  • dojcii: oké, oké vasárnap sztem lesz időm csinálni. de még nincs teljesen kész a szobám ;) még egy kör az ikeába :D (2007.12.14. 19:22) Jelentem elköltöztem
  • apád: Szerintem egész jól nézett ki a magyar stand. Josefa viszont többek szerint jól néz ki :) (2007.11.30. 05:34) Magyar étterem
  • Agnes: Na de én is bosszankodok kicsit.... Kész vagyok az ellenőröktől a metróban. Azok csak melegedni járnak oda! Reggel, kurva nehéz notebook-kal, de azért előszenvedem a táskám aljáról a bérletem, de a ... (2007.11.27. 21:22) sorry elmaradtam

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

08.16.

2007.08.16. 14:00 dojcii

Noshat az elso 3 napom igen jol telt. Bar meg nem kaptam megfelelo treninget - a tobbiek tanitanak be, sokak kozuluk szinten nem reg kezdtek... - a munka erdekesnek tunik. Az elso ket hetben csak late shiftben dolgozom, ami 14.30-23.00-ig tart. Ilyenkor vannak a check-in-ek, ez sokkal sokkal egyszerubb, mint a check-out, mert itt nem kell igazan penzzel foglalkozni, csak a vendeg bankkartyajan blokkolok bizonyos osszeget, szoval ez nem bonyi. A munkatarsak elkepesztoen kedvesek - csak egy angol lany van, aki igen fent hordja az orrat, de never mind, meg kell szokni, ez van.

Dolgozik itt meg 2 magyar rajtam kivul. Egyikuk Livia, szinten recin, nagyon kedves, imadnivalo, sokat segit, es szerencsere jovo7en ketszer is vele dolgozom :) szoval majd tudunk pletyizni is remelem :) A masik pedig Peter, o a conciergen dolgozik, tegnap talalkoztunk, o is nagyon kedves es segitokesz, tegnap megmuatta melyik szoba merre van, mert nem egyszeru am az epulet. Valojaban nem szallodanak epult, hanem egy kolostor/zarda volt, most vedett epulet, szoval elvileg nehez elintezni az atepiteseket. Nos nem is ez a lenyeg, hanem, hogy a szobak eleg ossze-vissza vannak, meg meg kell szoknom, mert ugye amikor a vendegnek kiadok egy szobat, illene tisztessegesen elmagyarazni, hogy merre talalja. Na ez a nem egyszeru egyelore meg nekem, de szerintem nem kell sok ido es megtanulom.

Amugy a szallodaban mindenfele nemzetisegu ember dolgozik. Pl. francia, indiai, nemet, roman, holland, lengyel, del-afrikai... es meg ki tudja honnan :) Szoval igazan szines a tarsasag es orulok, hogy mindenkivel konnyu szot erteni.

Vegulis 35 perc gyalog a szalloda, 20 perc mig elerek a bejaratig, aztan meg 15 mig a hatalmas parkon atsetalok. Gyonyoru, gondozott, lenyugozo.

Ma busszal megyek, azzal csak par perc, de sokkal hamarabb bent vagyok, mert nem jar surun, szoval ugye egy csomo idom van bent munka elott. De nem is baj, mert nyugodtan atoltozok es meg ebedelni is elmegyek, aztan meg este egy vacsi is lecsuszik. Eddig nem vagyok elragadtatva a kajatol. Mindenki kivan tole, a szakacs nem igazan teszi oda magat... Mind1 azert mindig talalok valamit.

Majd folytatom, most irany a munka. Nagyon sok erkezesunk lesz. 120 korul. Horror. Es csak ketten leszunk, mondjuk mindig van egy manager a back officeban elvileg, aki segit :)

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dojcii.blog.hu/api/trackback/id/tr51141533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kissjani 2007.08.16. 19:49:44

Örülünk, hogy jól vagy.
Szerezz netet!
süti beállítások módosítása